مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 09:312019-10-30سياسي

برگزاری بیش از 70 برنامه فرهنگی و هنری با موضوع پدافند غیرعامل


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در هفته پدافند غیرعامل بیش از 70 برنامه فرهنگی و هنری در آموزش و پرورش خراسان جنوبی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی واقعی، امروز 8 آبان، در مراسم صبحگاه مشترم دانش آموزان بیرجند که در آموزشگاه مصلی نژاد این شهر برگزار شد، از درس خواندن به عنوان نوعی آمادگی در برابر حملات ضد فرهنگی دشمن و مصداق پدافند غیرعامل یاد کرد و افزود: رسالت آموزش و پرورش در پدافند غیرعامل، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به دانش آموزان و اولیای آنان است.

وی افزود: برگزاری صبحگاه مشترک، مسابقات کتابخوانی، نقاشی، مقاله نویسی، برپایی نمایشگاه، برگزاری رزمایش امداد و نجات و کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل از مهم ترین این برنامه به شمار می روند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر لزوم هوشیاری در برابر تهدیدات نرم و سخت تأکید و بیان کرد: باید آموزش پدافند غیرعامل از مدرسه آغاز شود.

واقعی با اشاره به تهدیدات موجود در فضای مجازی و نقش مخرب آن بر زندگی فردی و اجتماعی دانش آموزان تصریح کرد: پدافند غیرعامل پیش بینی راهکارها برای کم اثر کردن هرگونه تهدیدات، اتفاقات و بلایای طبیعی است و نقش آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ پیشگیری و پیش بینی راهکار ها از اهمیت ویژه ای برخودار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 70 برنامه فرهنگی و هنری با موضوع پدافند غیرعامل

برگزاری بیش از 70 برنامه فرهنگی و هنری با موضوع پدافند غیرعامل