مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 08:272019-10-30سياسي

بازگشت کاروان پیاده اربعین به مشهدالرضا (ع)


کاروان طولانی ترین پیاده روی اربعین پس از 74 روز امروز با استقبال مسئولان استانی، هیات های مذهبی، قشرهای مختلف مردم به مشهد الرضا (ع) بازگشت.

- کاروان طولانی ترین پیاده روی اربعین پس از 74 روز امروز با استقبال مسئولان استانی، هیات های مذهبی، قشرهای مختلف مردم به مشهد الرضا (ع) بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، مدیر این کاروان گفت: کاروان انصارالحسین در نوزدهمین سفر خود 16 مرداد ماه پیاده روی خود را از مشهد به سمت کربلا آغاز کرد و پس از گذشت 74 روز به کربلای معلی رسیدند.

علی حقیر پور افزود: در این کاروان یکصد نفر از محبین اهل بیت حضور دارند که کوچکترین عضو کاروان 13 سال و بزرگترین عضو کاروان 74 سال سن دارند وی گفت: این کاروان مسیر 5استان خراسان رضوی،جنوبی،اصفهان، چهارمحال بختیاری و خوزستان در داخل کشور و استان های بصره،ناصریه، سماوه دیوانیه ،نجف و کربلا در کشور عراق را پیمودند.

حقیر پور افزود: اشاعه فرهنگ حسینی و علوی، تجدید میثاق با شهدا ،معرفت افرایی و امام شناسی هدف اصلی این کاروان بود.

حجت الاسلام ماندگاری در سخنان خود در مراسم استقبال این کاروان گفت : پیاده روی به سمت حرم ائمه معصومین تمرین برای منتظران و جهانی شدن پیاده روی اربعین گامی به سمت ظهور است و لرزه بر اندام دشمن انداخته و این پیاده روی مانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت کاروان پیاده اربعین به مشهدالرضا (ع)

بازگشت کاروان پیاده اربعین به مشهدالرضا (ع)