مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 08:262019-10-30سياسي

جدایی ری از تهران در اختیارات شورای شهر نیست/ بررسی طرح ترافیک در استانداری


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: جدایی ری از تهران در اختیارات شورای شهر نیست و به نظر بنده این اقدام امکان پذیر نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تهران گفت: اقدامات پیشگیرانه برای سیلاب احتمالی در تهران توسط دستگاه های ذی ربط انجام شده است و بر اساس اعلام و پیش بینی سازمان هواشناسی، اقدامات لازم را انجام داده ایم.

وی ادامه داد: هماهنگی نسبی بین دستگاه ها وجود داشته است و درخواست می شود همه اعضای ستاد در حوزه پیشگیری با اهتمام بیشتری اقدام کنند و بخشی از ناهماهنگی ها منجر به یک سری اتفاقات نامطلوب به صورت موضعی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اظهار داشت: از مدت ها قبل لایروبی مسیل ها در شهر تهران انجام شده است که بعضی از معاونت های شهرداری تهران با معاونت خدمات شهری همکاری لازم را نداشته اند.

البته در بعضی از شهرداری های دیگر شهرستان ها نیز ناهماهنگی هایی وجود داشت که مشکلاتی ایجاد کرده بود.

تقی زاده خاطرنشان کرد: وقتی در شرایط بحرانی هستیم، باید همه دستگاه ها وارد عمل شوند و اقدامات لازم را انجام دهند، نه اینکه حادثه رخ بدهد و بعد دستگاه ها وارد عمل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدایی ری از تهران در اختیارات شورای شهر نیست/ بررسی طرح ترافیک در استانداری

جدایی ری از تهران در اختیارات شورای شهر نیست/ بررسی طرح ترافیک در استانداری