مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 07:402019-10-30ورزشي

عارفی مقام:- تاریخ سازی در مهد ووشو لذت دیگری دارد


تاریخ سازی در مهد این رشته لذت دیگری دارد.

- ووشوکار گروه ملی می گوید: تاریخ سازی در مهد این رشته لذت دیگری دارد.

میلاد عارفی مقام در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص کسب نشان طلای وزن 85+ کیلوگرم رقابت های جهانی اظهار کرد: کشورهای صاحب نام در این رقابت ها حضور داشتند و همه مدعیان شرکت کرده بودند و تمام مبارزات خودم سخت بود که خدا را شکر برای سومین سال پیاپی در رده سنی بزرگ سالان قهرمان جهان شدم.

وی که با برتری برابر حریفانی از رومانی، ترکیه، لبنان و ویتنام صاحب گردن آویز طلا شد، گفت: حریف آسانی نداشتم و همه رقبای سرسختی بودند.

عارفی مقام با بیان اینکه در کشور چین که مهد ووشو است تاریخ سازی کردیم و این موضوع لذت دیگری دارد، افزود: عملکرد همه ملی پوشان عالی بود و از کسب نتیجه تیمی (قهرمانی در بخش ساندا) خیلی خوشحال هستیم.

این ووشوکار لرستانی گفت: برنامه ریزی مناسب فدراسیون یکی از مهم ترین دلایل این موفقیت بود و خوشبختانه در راه آماده سازی هیچ مشکلی نداشتیم.

وی در خصوص تغذیه ایرانی ها در کشور میزبان بیان کرد: در هتلی که ما بودیم غذای ایرانی موجود بود و با توجه به تنوع غذایی، مشکل خاصی نداشتیم.

عارفی مقام گفت: از تمام کسانی که به بنده کمک کردند، کادر فنی، مسئولان فدراسیون و خانواده ام تشکر می کنم و خیلی خوشحالم که جواب زحمات آنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارفی مقام:- تاریخ سازی در مهد ووشو لذت دیگری دارد

عارفی مقام:- تاریخ سازی در مهد ووشو لذت دیگری دارد