مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 07:022019-10-30سياسي

70 سال مداحی از کوچه «یخچال» شهرری


خبرگزاری فارس از تهران؛ محمد حسینی: دو ماه از عزاداری سرور و سالار شهیدان راپشت سر گذاشتیم و در این ایام عادت کردیم حرف های بی اثر عده ای به قول خودشان روشن فکر را بشنویم که معروف ترین و تکراری ترین حمله آن ها این است که می گویند به جای خرج و نذری برای امام حسین(ع) و این همه هزینه سفر کربلا یا موکب داری به فقرا کمک کنید، مدرسه و بیمارستان بسازید و.

قصد پاسخ گویی به کسانی که دل هایشان تیره و تاریک و تهی از معرفت و محبت آل الله(ع) است را نداریم و سری به مکانی زدیم که علاوه بر مناسبت ها در طول سال هر هفته با نام اهل بیت(ع) عده کثیری نیازمند و کارتن خواب اطراف حرم را سر سفره خاندان کریم اهل بیت(ع) می نشانند و با تمرین هفتگی این معارف ائمه اطهار(ع) که در همین روضه ها بدست می آید محرم و صفر باشکوهی را برگزار می کنند.

حسینیه موسی بن جعفر(ع) در میدان کوچک شهرری در فاصله چند متری درب شماره 9 حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به نام باب الطاهر(ع) قرار دارد که در روزهای آخر ماه صفر سری به این مکان زدیم.

با آمدن نام این حسینیه اولین نامی که می شنوی و به میان می آید حسین مهدی نیا است که که سال هاست در این مکان نوکری، عرض ارادت و مداحی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 سال مداحی از کوچه «یخچال» شهرری

70 سال مداحی از کوچه «یخچال» شهرری