مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 06:442019-10-30سياسي

برگزاری اختتامیه جشنواره کشوری رؤیای کهکشانی من


اختتامیه چهارمین جشنواره کشوری رؤیای کهکشانی من با همکاری انجمن نجوم آیاز تبریز و پژوهشکده رانشگرهای فضایی در سالن شمس نمایشگاه بین المللی تبریز و همزمان با هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی برگزار می شود.

- اختتامیه چهارمین جشنواره کشوری "رؤیای کهکشانی من" با همکاری انجمن نجوم آیاز تبریز و پژوهشکده رانشگرهای فضایی در سالن شمس نمایشگاه بین المللی تبریز و همزمان با هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره رؤیای کهکشانی من با هدف آشنایی مردم با اهمیت نجوم، فضا، نقش یافته های این حوزه در بهبود زندگی بشر، زیبایی های چشم نواز آسمان شب و پرورش نیروی تخیل و به مناسبت هفته جهانی فضا از سال 95 در حال برگزاری است.

مریم فخیمی، دبیر این جشنواره گفت: در چهارمین دوره این جشنواره کارگاه داستان نویسی علمی تخیلی در تهران، کارگاه های نقاشی، دانش هوافضا و داستان نویسی علمی تخیلی در تبریز برگزار شد و بخش رقابت جشنواره به نقاشی اختصاص داشت.

وی افزود: فراخوان جشنواره در 14 مرداد اعلام و تا 20 مهر، 150 اثر نقاشی با موضوعات نجوم و فضا از سراسر کشور برای بخش رقابتی جشنواره توسط دبیرخانه دریافت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه جشنواره کشوری رؤیای کهکشانی من

برگزاری اختتامیه جشنواره کشوری رؤیای کهکشانی من