مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 06:072019-10-30سياسي

آغاز ساخت پایگاه اورژانس 115 جاده ای در گتوند


نیکوکار دزفولی ساخت پایگاه اورژانس 115 جاده ای در گتوند را کلید زد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، کلنگ احداث پایگاه اورژانس 115جاده ای با حضور فرماندار گتوند، امام جمعه، نمایندگان مردم شوشتر و گتوند و دزفول در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولین و خیرین در سه راهی گتوند به زمین زده شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند در آیین کلنگ زنی این پایگاه گفت: این پایگاه در زمینی به مساحت 800 متر مربع و با زیربنای 250 متر مربع ساخته می شودو تمام هزینه آن را یک فرد نیکوکار بنام حاج غلامحسین زاده دباغ از خیرین شهرستان دزفول تامین می کند و قرار است پایگاه تا پایان سال افتتاح شود.

هومن کلانتری با بیان اینکه محورگتوند-شوشتر از جاده های حادثه خیز استان خوزستان است، اضافه کرد: تصادفهای جاده ای زیادی در این نقطه رخ می دهد که با توجه به وجود پایگاه اورژانس صالح شهر، با احداث این پایگاه، این نقطه به طور کامل تحت پوشش قرار می گیرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند در ادامه با بیان اینکه امسال سه طرح بهداشتی درمانی در شهرستان به همت خیرین در حال احداث است، افزود: پایگاه اورژانس 115 جاده ای دشت بزرگ در بخش عقیلی به همت خیرین روستای دشت بزرگ، بخش ICU اطفال بیمارستان 32 تختخوابی کارون به همت مجمع خیرین سلامت شهرستان و پایگاه اور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس 115 جاده ای در گتوند

آغاز ساخت پایگاه اورژانس 115 جاده ای در گتوند