مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 20:272019-10-29ورزشي

آغاز شور و هیجان والیبالی در آمل/ کاله با ترکیبی متفاوت در لیگ برتر


تیم والیبال کاله مازندران در نخستین گام به مصاف تیم تازه لیگ برتری شهداب یزد می رود و در این دیدار خانگی که در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) برگزار می شود تماشاگران آملی قطعا همانند گذشته عامل اصلی پیروزی های شاگردان بهروز عطایی خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، تیم والیبال کاله یکی از تیم های مقتدر و توانمند لیگ برتر والیبال است که با آغاز تیمداری در حرفه ای ترین مسابقات والیبال کشور تاکنون توانسته چندین دوره قهرمانی، نائب قهرمانی، سومی در این مسابقات را تجربه کند و حتی با قهرمانی در رقابت های والیبال باشگاه های آسیا در بین برترین تیم های والیبال باشگاهی جهان جای گیرد.

سبزجامه گان کاله مازندران با هدایت بهروز عطایی مربی نام آشنای والیبال کشور در نخستین سال های تیمداری بخش خصوصی شمال بهترین بازیکنان خارجی و داخلی را به خدمت گرفته و سال های بسیار پرفروغی داشته است تا اینکه رفته رفته هیأت مدیره باشگاه کاله تصمیم بر این گرفت تا ساخت سالن ورزشی 10 هزار نفری در محور هراز را در پیش بگیرد.

بهروز عطایی طی سال‎های گذشته با ملی پوشان نوجوانان و بازیکنان جوان در کنار حسین کاظمی برای بقا در لیگ برتر تلاش داشت و حتی یکی، دو سال نیز با جوانان جویای نام رده های بالای جدول را نشانه رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز شور و هیجان والیبالی در آمل/ کاله با ترکیبی متفاوت در لیگ برتر

آغاز شور و هیجان والیبالی در آمل/ کاله با ترکیبی متفاوت در لیگ برتر