مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 20:192019-10-29بين الملل

بیانیه نشست سه جانبه وزرای خارجه ضامن روند آستانه در ژنو


وزرای خارجه ایران، روسیه و ترکیه در بیانیه ای با تأکید بر اینکه راه حل نظامی برای منازعه سوریه وجود ندارد، اعلام کردند که کار کمیته قانون اساسی باید با تعامل سازنده و بدون دخالت و تحمیل جدول های زمانبندی خارجی صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف، سرگیی لاوروف و مولود چاووش اوغلو وزرای خارجه ایران، روسیه و ترکیه امشب (سه شنبه) پس از برگزاری نشست سه جانبه در ژنو درباره تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه بیانیه مشترک شش بندی به شرح زیر صادر کردند.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه به عنوان ضامنان فرمت آستانه یک نشست سه جانبه در 29 اکتبر 2019 در ژنو برگزار کردند و مشورت هایی را با آقای گیر پدرسون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه انجام دادند.

  وزرای خارجه: 1.

بر تعهد مستحکم ضامنان آستانه نسبت به حاکمیت، استقلال، وحدت و تمامیت ارضی جمهوری عربی سوریه مجددا تصریح کرده و تاکید کردند که این اصول باید مورد احترام همه طرف ها باشد.

آنها اهتمام قوی خود برای مبارزه با تروریسم در کلیه اشکال و مظاهر و مقابله با دستورکارهای تجزیه طلبانه در سرزمین سوریه را  تکرار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه نشست سه جانبه وزرای خارجه ضامن روند آستانه در ژنو

بیانیه نشست سه جانبه وزرای خارجه ضامن روند آستانه در ژنو