مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 20:192019-10-29سياسي

هیچ نماینده ای از جبهه پایداری در «شورای ائتلاف اصولگرایان» حاضر نشده است


سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: جبهه پایداری در حال حاضر با سایر تشکل های اصولگرا تعامل دارد، ولی این تعامل و همکاری رسمی نیست.

- هیچ نماینده ای از جبهه پایداری در شورای ائتلاف اصولگرایان حاضر نشده است سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: جبهه پایداری در حال حاضر با سایر تشکل های اصولگرا تعامل دارد، ولی این تعامل و همکاری رسمی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا با بیان اینکه تعامل ما با دوستان اصولگرا به معنای اینکه ما عضو و جزیی از شورای ائتلاف اصولگرایان یا هر تشکل دیگری باشیم، نیست، تصریح کرد: هیچ روندی فعلا از سوی ما (جبهه پایداری) به عنوان رویکرد مجموعه اصولگرایی تأیید نشده است.

وی افزود: ما با گروه های مختلف اصولگرا تعامل داریم و جلساتمان با آنها مستمر تشکیل شده و در حال برگزاری است و این موضوع هم تنها به شرکت ما در نشست های جامعه روحانیت مبارز منوط و مربوط نمی شود.

سخنگوی جبهه پایداری تاکید کرد: بدون شک تعامل ما به نحوی که اهداف و معیارهای ما ایجاب کند با دوستان در سایر مجموعه اصولگرایی شکل خواهد گرفت و به حدی خواهد بود که میسر باشد.

سقای بی ریا ادامه داد: اعضای جبهه پایداری و حامیان آنها همه جریانات سیاسی و گروه های انقلابی را که وفادار به انقلاب، نظام و رهبری هستند به عنوان دوایر متحدالم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ نماینده ای از جبهه پایداری در «شورای ائتلاف اصولگرایان» حاضر نشده است

هیچ نماینده ای از جبهه پایداری در «شورای ائتلاف اصولگرایان» حاضر نشده است