مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 17:312019-10-29سياسي

سبک و سیره زندگی امام رضا (ع) الگویی بسیار متعالی برای جامعه


کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهاباد در مراسم عزاداری شهادت امام رضا (ع) در این شهرستان، گفت: سبک و سیره زندگی امام رضا (ع) الگویی بسیار متعالی برای جامعه است.

- سبک و سیره زندگی امام رضا (ع) الگویی بسیار متعالی برای جامعه کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهاباد در مراسم عزاداری شهادت امام رضا (ع) در این شهرستان، گفت: سبک و سیره زندگی امام رضا (ع) الگویی بسیار متعالی برای جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهاباد، مراسم سالروز شهادت امام رضا (ع) هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در مسجد امام رضا (ع) و اکثر مساجد شهرستان بهاباد با برپایی دستجات سینه زنی برگزار شد.

حجت الاسلام حسین حاتمی در این مراسم با تسلیت سالروز هشتمین امام شیعیان و امام مهربانی ها حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) به شخصیت معنوی و عرفانی آن حضرت اشاره کرد و گفت: هر فردی به امام رضا (ع) تمسک جوید دست خالی از آستان آن حضرت برنمی گردد و کرامات آن حضرت بر کسی پوشیده نیست.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهاباد به صفات و سبک زندگی امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: سبک و سیره زندگی امام رضا (ع) سرمشق و الگویی بسیار متعالی برای همگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک و سیره زندگی امام رضا (ع) الگویی بسیار متعالی برای جامعه

سبک و سیره زندگی امام رضا (ع) الگویی بسیار متعالی برای جامعه