مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 13:292019-10-29سياسي

همایش رضویون در شرق اصفهان برگزار شد


همایش رضویون شرق اصفهان به میزبانی شهر هرند و با حضور هیأت ها و مردم شرق اصفهان در امامزاده اسحاق این شهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شرق اصفهان، حجت الاسلام محمدحسین بلک ظهر امروز در مراسم همایش رضویون شرق اصفهان با اشاره به روایتی که بیانگر عظمت زیارت امام رضا(ع) است، اظهار کرد: امیدواریم پاداش این عزاداری و این زیارت از راه دور، توفیق تشرف به حرم آسمانی اما رضا(ع) باشد.

مدیرکل اوقاف استان اصفهان تصریح کرد: از حضور عزاداران و کسانی که برای برپایی باشکوه این مراسم نقش آفرینی کردند تشکر می کنم.

در ادامه این مراسم حسین سیستانی با ابراز آگاهی از مشکلاتی که در زندگی مردم وجود دارد، اظهار کرد:  طبیعی است که بعد از 40 سال که از انقلاب می گذرد مردم انتظار داشته باشند رفاه و آسایش بیشتری داشته باشند.

فرماندار اصفهان با اشاره به دستاوردهای این 40 سال، تصریح کرد: به یاد دارید که در نظام پادشاهی گذشته با چه شرایطی روبه رو بودیم؛ آیا این استقلال، آزادی و عزت را داشتیم و آیا می توانستیم با دست خود و اراده خود سرنوشت خود را مشخص کنیم.

وی در ادامه افزود: در سال های بعد از انقلاب به طور متوسط هر سال یک انتخابات برگزار شده که معنای آن است که نظام اعتقاد راسخ به جمهوریت و با تکیه بر مبانی دینی و اسلامی به آرای مردم و حضور مردم اعتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش رضویون در شرق اصفهان برگزار شد

همایش رضویون در شرق اصفهان برگزار شد