مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 13:252019-10-29حوادث

رعایت سرعت مطمئنه در بازگشت از مشهدالرضا(ع)


رعایت سرعت مطمئنه، توصیه فرمانده پلیس راه کشور به زائران رضوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، مرکز خراسان رضوی، فرمانده پلیس راه کشور گفت: با توجه به وضعیت جوی و لغزندگی جاده های اصلی خراسان رضوی مهمترین توصیه به رانندگان و زائران بارگاه منور رضوی در بازگشت از مشهد رعایت سرعت مطمئنه در جاده ها است.

سردار سید تیمور حسینی امروز در مشهد افزود: سرعت مجاز در جاده های اصلی از مشهد به سمنان و تهران 110 کیلومتر در ساعت است اما این سرعت برای زمان بارندگی مناسب نیست و سرعت مطمئنه سرعتی است که راننده بتواند وسیله نقلیه خود را در هر شرایط کنترل و مراقبت کند.

رییس پلیس راه کشور گفت: خودداری از عجله و شتاب در سفر و داشتن استراحت کافی برای هر 2 ساعت رانندگی حدود 15 دقیقه استراحت توصیه دیگر برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی است تا بازگشت مسافران به شهر و دیار خود ایمن و سلامت انجام شود.

وی گفت: از صبح امروز با بازگشت زائران به شهرهای خود ترافیک در جاده ها ایجاد شده و در حال حاضر مسیر مشهد به نیشابور و سبزوار از ترافیک پرحجم برخوردار است که پیش بینی می شود این ترافیک عصر امروز پرحجم تر و سنگین تر گردد.

وی با اشاره به وضعیت جوی استان افزود: هم اکنون بارندگی در محدوده های نیشابور آغاز شده و سطح جاده ها لغزنده است لذا رانندگان باید دقت و توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت سرعت مطمئنه در بازگشت از مشهدالرضا(ع)

رعایت سرعت مطمئنه در بازگشت از مشهدالرضا(ع)