مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 12:172019-10-29بين الملل

پس از کشته شدن ابوبکر بغدادی چه می شود؟


یک مسئول عالی رتبه در وزارت خارجه آمریکا درباره گام بعدی که واشنگتن پس از کشتن ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش در چارچوب نبرد علیه این گروه تروریستی در پیش خواهد گرفت، - صحبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز عربی، رهبران جهان ضمن استقبال از کشته شدن بغدادی هشدار دادند گروه تروریستی داعش که مرتکب اقدامات وحشیانه ای در حق اقلیت ها شده و چندین کشور را وحشت زده کرده، همچنان تهدیدی امنیتی در سوریه و خارج این کشور محسوب می شود.

یک مسئول آمریکایی که نخواست نامش فاش شود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اینکه دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا خروج نیروهای این کشور از شمال سوریه را در ششم اکتبر اعلام کرد، به معنای آن نیست که آمریکا از نبرد با داعش منصرف می شود.

این مسئول آمریکایی گفت: هیچگونه تصوری دال بر این وجود ندارد که ما از مأموریت پیگرد داعش صرف نظر خواهیم کرد، این مأموریت یک تلاش بزرگ و مستمر است.

وی تاکید کرد: آمریکا در پی کشته شدن ابوبکر بغدادی قصد دارد از ائتلافی که در شمال شرق سوریه با داعش مقابله می کند، حمایت کند و وزرای خارجه چندین کشور 14 نوامبر آتی در واشنگتن نشستی برای بحث و بررسی درباره این ماموریت خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از کشته شدن ابوبکر بغدادی چه می شود؟

پس از کشته شدن ابوبکر بغدادی چه می شود؟