مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 10:572019-10-29سياسي

توضیح عبارت «عارفاً بحقّه» در زیارت امام رضا (ع)


کارشناس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی به یکی از سوالات رایج مخاطبان در ارتباط با معنای «عارفاً بحقّه» در زیارت ائمه اطهار از جمله امام رضا (ع) پاسخ داده است.

- اصفهان - کارشناس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی به یکی از سوالات رایج مخاطبان در ارتباط با معنای عارفاً بحقّه در زیارت ائمه اطهار از جمله امام رضا (ع) پاسخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، در ارتباط با این مطلب که منظور از عارفاً بحقّه که در بسیاری از روایات و در فضیلت زیارت امام رضا (ع) آمده چیست، اظهار داشت: در روایات متعددی ائمه اطهار (ع) در مقام بیان فضیلت زیارت امامان، برای زیارتی که همراه با معرفت به حق امام باشد، اثرات خاصی را بیان کرده اند.

ثواب هزار حج برای زیارت امام رضا (ع) وی افزود: در روایتی بزنطی (یکی از راویان شیعه) چنین نوشته است که نامه حضرت رضا (ع) به امام جواد (ع) را خواندم که در آن نامه امام چنین فرموده بود که به شیعیان من بگو زیارت من به اندازه یک هزار حج مقبول پاداش دارد.

کارشناس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی ادامه داد: بزنطی می گوید از امام جواد (ع) از روی تعجب پرسیدم که به اندازه هزار حج؟! و آن حضرت چنین پاسخ داد که آری؛ به خدا سوگند کسی که او را زیارت کند در حالی که حق او را می شناسد، به اندازه هزار، هزار حج (یک میلیون حج) پاداش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح عبارت «عارفاً بحقّه» در زیارت امام رضا (ع)

توضیح عبارت «عارفاً بحقّه» در زیارت امام رضا (ع)