مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 09:072019-10-29سياسي

افتتاح لاین اصلی تقاطع غیرهمسطح سردارهمدانی تا پایان سال


رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان با بیان اینکه امیدواریم امسال لاین اصلی پل سردار همدانی به بهره برداری برسد گفت: منابعی که برای پروژه پیش بینی شده بود متأسفانه محقق نشد.

- علی رحیمی فر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان امیدواریم امسال لاین اصلی تقاطع غیرهمسطح سردارهمدانی به بهره برداری برسد اظهار کرد: برخی عنوان می کنند در این پروژه کاری انجام نمی شود در صورتی که بنده چنین اعتقادی ندارم، اما روند پروژه با زمان بندی اولیه که قرار بود پایان شهریورماه به بهره برداری برسد منطبق نیست.

وی با بیان اینکه آن زمان هم معتقد بودم بعید است لاین اصلی پروژه تا پایان شهریورماه به بهره برداری برسد گفت: امیدورایم تا پایان امسال و حتی در دهه فجر لاین اصلی به بهره برداری برسد.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه با وجود تمام محدودیت های منابع مالی کار در این پروژه کار در حال انجام است گفت: شهرداری با مشکلاتی مواجه است اما کار را تعطیل نکرده است.

  وی با بیان اینکه منابعی که پیش بینی شده بود نیز محقق نشد افزود: پیش بینی شده بود در مرحله اول 5 میلیارد تومان و در مرحله بعد نیز 5 میلیارد تومان از تسهیلات بانکی استفاده کنیم که محقق نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح لاین اصلی تقاطع غیرهمسطح سردارهمدانی تا پایان سال

افتتاح لاین اصلی تقاطع غیرهمسطح سردارهمدانی تا پایان سال