مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 23:242019-10-28ورزشي

رعدی: به دنبال راه اندازی لیگ برتر فوتسال ناشنوایان هستیم


سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان پس از لغو سفر این تیم به بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی سوییس گفت: برای این که تیم از نظر روحی تضعیف نشود سعی داریم تیم را به یک تورنمنت برون مرزی اعزام کنیم.

- علی رعدی در گفت وگو با ایسنا، افزود: پس از لغو سفر تیم فوتسال ناشنوایان به مسابقات قهرمانی آسیا هنگ گنگ طی نشستی که با رییس فدراسیون ناشنوایان داشتیم به او تاکید کردم که پس از لغو سفر این تیم به بازیهای آسیایی هنگ کنگ و مسابقات جهانی سوییس چه برنامه ای برای این تیم دارید تا رها نشود، تاکید کرد که منتظر مشخص شدن میزبان بعدی مسابقات آسیا و اقیانوسیه هستیم تا ببینیم کنفدراسیون آسیایی از بین قطر و اردن کدام کشور را میزبان این رقابتها معرفی می کند.

وی گفت: چون هنوز زمان برگزاری این رقابتها مشخص نیست ما ترجیح دادیم اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان را تعطیل کنیم تا روزی که میزبان و زمان برگزاری بازیهای آسیا و اقیانوسیه مشخص شود.

سرمربی تیم فوتسال ناشنوایان با اشاره به امکان اعزام تیم به یک تورنمنت برون مرزی برای ارتقای روحیه بازیکنان، خاطرنشان کرد: طی چند مرحله اردوی آماده سازی که داشتیم، تیم از نظر شرایط بدنسازی، فنی و ضربات ایستگاهی به جایی رسیده بود که امید قهرمانی به این تیم داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعدی: به دنبال راه اندازی لیگ برتر فوتسال ناشنوایان هستیم

رعدی: به دنبال راه اندازی لیگ برتر فوتسال ناشنوایان هستیم