مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 18:032019-10-28سياسي

تاکید معاون اول رییس جمهور بر حفاظت از آثار تاریخی کشور


معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت حفظ آثار تاریخی از استاندار کرمانشاه خواست تا با قاطعیت از انجام هرگونه فعالیت عمرانی در محوطه تاریخی «چغاگاوانه» در شهرستان اسلام آبادغرب جلوگیری کند.

- معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت حفظ آثار تاریخی از استاندار کرمانشاه خواست تا با قاطعیت از انجام هرگونه فعالیت عمرانی در محوطه تاریخی چغاگاوانه در شهرستان اسلام آبادغرب جلوگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت حفظ آثار تاریخی از استاندار کرمانشاه خواست تا با قاطعیت از انجام هرگونه فعالیت عمرانی توسط هر دستگاهی در محوطه تاریخی چغاگاوانه در شهرستان اسلام آباد غرب جلوگیری کند.

متن کامل دستور جهانگیری به شرح ذیل است: جناب آقای بازوند اهمیت حفاظت از آثار تاریخی بر کسی پوشیده نیست.

تپه باستانی چغاگاوانه دارای ارزش تاریخی و تمدنی زیادی است، از هرگونه فعالیت عمرانی توسط هر دستگاهی بدون موافقت میراث فرهنگی با قاطعیت جلوگیری شود و نتیجه را اعلام کنید.

لازم به ذکر است تپه باستانی چغاگاوانه در سال 1348 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است و آثار حداقل 9000 هزار سال سکونت انسان را به صورت متوالی و پیوسته در خود جای داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون اول رییس جمهور بر حفاظت از آثار تاریخی کشور

تاکید معاون اول رییس جمهور بر حفاظت از آثار تاریخی کشور