مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 13:002019-10-28سياسي

حضوررییس جمعیت هلال احمر کشور در پایگاه های طرح همسفران خورشید


رییس جمعیت هلال احمر کشور با حضور در پایگاه های طرح همسفران خورشید 6 ویژه خدمت به زائران پیاده رضوی بر ضرورت تکریم و خدمت به زائران حضرت رضا(ع) تاکید کرد.

- حضوررییس جمعیت هلال احمر کشور در پایگاه های طرح همسفران خورشید رییس جمعیت هلال احمر کشور با حضور در پایگاه های طرح همسفران خورشید 6 ویژه خدمت به زائران پیاده رضوی بر ضرورت تکریم و خدمت به زائران حضرت رضا(ع) تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی ، دکتر علی اصغر پیوندی امروز با حضور در پایگاه های استقبال و امدادرسانی به زائران پیاده رضوی در مسیر نیشابور به مشهد ، در جریان روند خدمت رسانی به زائران پیاده رضوی قرار گرفت.

وی همچنین تعدادی از زائران پیاده دردمند ثامن الحجج(ع) را معاینه و ویزیت کرد.

رییس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به فعالیت 106 پایگاه امدادی ثابت، سیار و قرارگاه های موقت درمانی در خراسان رضوی و نیز آمادگی هلال احمر خراسان شمالی در این طرح گفت: 1460 نیرو و عضو داوطلب و نجاتگر هلال احمر استان خراسان رضوی از 26 مهرماه تا یکروز پس از شهادت امام رضا(ع) در طرح فعالند.

دکتر پیوندی افزود: ارائه خدمت به زائران در طرح هایی مانند اربعین و همسفران خورشید در محور مشهد داوطلبانه و مبتنی بر عشق و ارادت به ائمه معصوم انجام می شود که باعث برکت کار هلال احم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضوررییس جمعیت هلال احمر کشور در پایگاه های طرح همسفران خورشید

حضوررییس جمعیت هلال احمر کشور در پایگاه های طرح همسفران خورشید