مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 12:122019-10-28فرهنگي

اسکار افتخاری 2020 به برندگان اهدا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، آکادمی اسکار یکشنبه شب 27 اکتبر جوایز اسکار افتخاری را به لینا ورت مولر، وس استودی، - آکادمی اسکار، جوایز اسکار افتخاری امسال را به چهار دریافت کننده سال 2020 اهدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، آکادمی اسکار یکشنبه شب 27 اکتبر جوایز اسکار افتخاری را به لینا ورت مولر، وس استودی، جینا دیویس و دیوید لینچ اهدا کرد.

برای اهدای جایزه لینا ورت مولر، ایزابلا روسلینی روی صحنه رفت.

در این مراسم جین کمپیون و گرتا گرویگ 2 کارگردان زن موفق نیز درباره تاریخ اسکار برای زنانی که نامزد دریافت اسکار بهترین کارگردانی شدند، صحبت کردند و آن را تاریخچه ای کوتاه و کوتاه تر از یک هایکو نامیدند.

کمپیون گفت: در حالی که بیش از 350 مرد نامزد بخش کارگردانی اسکار بوده اند تنها 5 زن شامل خودش، گرویگ و ورت مولر در این بخش تاکنون نامزد اسکار شده اند.

لینا ورت مولر در دهه 1970 با فیلم هایش در دنیا شناخته شد.

این فیلمنامه نویس و کارگردان ایتالیایی 91 ساله و اولین زنی است که به عنوان کارگردان نامزدی اسکار را در سال 1977 کسب کرد.

وی سازنده بیش از 40 فیلم در ژانر های مختلف بوده است که فیلم های موزیکال، وسترن اسپاگتی با نقش اصلی زن، رمانس، تاریخی و حتی درام مدرسه ای از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکار افتخاری 2020 به برندگان اهدا شد

اسکار افتخاری 2020 به برندگان اهدا شد