مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 10:212019-10-28سياسي

تبریز در حوزه فروش آثار هنری ظرفیت بالایی دارد


عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اسلامی تبریز با اشاره به استقبال انجمن خوش نویسان تبریز و دیگر هنرمندان تبریزی از برگزاری اکسپوی هنری تبریز، گفت: - تبریز به خاطر سابقه ی تاریخی و نزدیکی به مرز کشور قابلیت و پتانسیل بسیار بالایی نسبت به سایر شهرهای ایران در زمینه فروش آثار هنری دارد.

امیر فرید در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که یک هنرمند حرفه ای از راه هنر کسب درآمد می کند، گفت: رویدادهایی مانند اکسپوی هنری تبریز می تواند یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد هنرمندان حرفه ای باشد که دوره بعدی این نمایشگاه نیز در آستانه برگزاری است.

وی با تاکید بر این که چالش های موجود در حوزه اقتصادی و فرهنگی شهر، فضای فروش آثار نقاشی در تبریز را تحت تاثیر قرار می دهد، اظهار کرد: با فروش آثار هنری، انگیزه ی هنرمند برای تولید اثر بیشتر می شود و درصورت نبود فروش نیز برخی از هنرمندان فعالیت هنری خود را به تدریج متوقف می کنند.

وی درخصوص وضعیت فروش آثار هنری، گفت: فروش آثار و فضای هنری در کل کشور، وضعیت مطلوبی ندارد اما وجود نمایشگاهی هم چون اکسپوی هنری تبریز برای بهبود این وضعیت مناسب بوده که به نوع نگاه مخاطبان و برگزاری حرفه ای این نمایشگاه بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز در حوزه فروش آثار هنری ظرفیت بالایی دارد

تبریز در حوزه فروش آثار هنری ظرفیت بالایی دارد