مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 07:542019-10-28سياسي

رضایی: کشته شدن ابوبکر بغدادی برای استفاده تبلیغاتی در انتخابات آمریکا است


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی کشته شدن رهبر داعش را خوراک تبلیغاتی برای انتخابات آمریکا دانست و گفت که به نظر نمی رسد رویکرد آمریکایی ها درباره فعالیت های تروریستی عوض شده باشد.

- محمدابراهیم رضایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اخبار منتشر شده درباره مرگ ابوبکر بغدادی گفت: آمریکایی ها به خصوص ترامپ در ایام انتخابات نیاز به یک سوژه تبلیغی به نفع خودشان داشتند و به نظر می رسد آن ها طبق سنت دیرینه حاکم آمریکایی مهره هایی را انتخاب می کنند و آن ها را به نفع خودشان هزینه می کنند تا اینکه تاریخ مصرف شان به اتمام می رسد.

وی افزود: درباره کشته شدن رهبر گروهک تروریستی داعش اتفاق مشکوکی که وجود دارد این است که اثر و مستنداتی که برای افکار عمومی دنیا قابل قبول باشد ارائه نشده است.

زمانی که اعلام کردند بن لادن سرکرده طالبان دستگیر و کشته شده، جنازه او را به دریا انداختند تا کسی مستندات قابل قبولی به دستش نرسد.

نوع عملیاتی که آمریکا در مورد ابوبکر بغدادی ادعا می کند هم شبیه کشتن سرکرده طالبان است.

نماینده مردم خمین در مجلس اضافه کرد: به نظر می رسد آمریکایی ها می خواهند از این موضوع بهره برداری های خود را داشته باشند در حالی که اصلا ممکن است این فرد کشته نشده باشد یا اینکه کس دیگری را کشته باشند و نامش را اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: کشته شدن ابوبکر بغدادی برای استفاده تبلیغاتی در انتخابات آمریکا است

رضایی: کشته شدن ابوبکر بغدادی برای استفاده تبلیغاتی در انتخابات آمریکا است