مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 07:442019-10-28بين الملل

19 هزار عکس از 60 عکاس جهانی در هفتمین جشنواره عکس خیام


فرصت ارسال آثار به هفتمین جشنواره بین المللی عکس خیام در حالی به پایان رسید که 19 هزار قطعه عکس از عکاسان 60 کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر فیاپ در ایران، در هفتمین دوره جشنواره بین المللی عکس خیام که در 6 بخش با موضوع آزاد تک رنگ، موضوع آزاد رنگی، موضوع شهر، موضوع خلاقه، موضوع گردشگری و موضوع مردم برگزار می شود، رکورد بالایی در ارسال عکس به یک جشنواره ایرانی ثبت شد و به ترتیب عکاسانی از کشورهای ایران، چین، هند، ترکیه، انگلیس، آمریکا، آلمان، اندونزی، ایتالیا، اسپانیا، بلژیک، استرالیا، مجارستان، ویتنام و فرانسه بیشترین آثار را به این جشنواره ارسال کردند.

در هفتمین دوره جشنواره، در مجموع 1600 دلار جایزه نقدی به همراه نشان های فیاپ، PSA، خیام و کمال الملک به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

همچنین همانند دوره های پیشین، کتاب نفیس جشنواره برای تمامی شرکت کنندگان حتی شرکت کنندگانی که آثارشان در جشنواره پذیرفته نشده ارسال خواهد شد.

در این دوره همچنین با حمایت اسپانسرهای جشنواره، جوایز ویژه ای در 3 بخش ویژه شهر تهران، بهترین عکس هوایی و بهترین عکس نجوم اهدا می شود.

هفتمین جشنواره بین المللی عکس خیام تنها رویداد حوزه عکس در ایران است که با مجوز و استانداردهای فدراسیون بین ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 هزار عکس از 60 عکاس جهانی در هفتمین جشنواره عکس خیام

19 هزار عکس از 60 عکاس جهانی در هفتمین جشنواره عکس خیام