مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 07:182019-10-28سياسي

20 مقاله به همایش میراث عرفانی ایران زمین در شاهرود ارائه شد


رییس بنیاد فرهنگی بایزید بسطامی از برگزاری اولین همایش علمی میراث عرفانی ایران زمین در شاهرود خبر داد و گفت: 20 مقاله به این همایش ارائه شده است.

- مجید پازوکی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه در ادامه همایش میراث جهانی شاهرود، بسطام، خرقان امسال به عنوان بنیاد فرهنگی و ادبی بایزید بسطامی که مشخصه جغرافیایی شهر است، فعالیت ها ادامه خواهد داشت، ابراز داشت: اولین همایش به نقد و بررسی آرا و اندیشه های سلطان العارفین خواهد پرداخت که این مراسم هشتم و نهم آبان ماه سال جاری به همت بنیاد فرهنگی بایزید بسطامی در شاهرود برگزار می شود.

وی افزود: هدف این بنیاد بر این اصل خواهد بود که هرچند وقت یک بار علاوه بر جلسات علمی، همایش هایی را در سطح ملی برای معرفی مشاهیر و مفاخر شهر شاهرود اعم از عرفا، علما و چهره های علمی و ادبی منطقه را برگزار کند که شروع آن با بایزید بسطامی است.

رییس بنیاد فرهنگی بایزید بسطامی بابیان اینکه این اولین بار است که در رابطه با شناسایی عارفان منطقه به صورت علمی و آکادمیک صحبت و بحث می شود، ابراز داشت: برای این همایش 20 مقاله ارائه و از بین آن ها هشت مقاله برای سخنرانی انتخاب شدند که باقی به صورت مجله علمی چاپ می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 مقاله به همایش میراث عرفانی ایران زمین در شاهرود ارائه شد

20 مقاله به همایش میراث عرفانی ایران زمین در شاهرود ارائه شد