مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 07:102019-10-28سياسي

بدون تعارف با مداح اهل بیت (ع)، خادم آذریان


خادم آذریان ارادت خاصی به حضرت زهرا(س) دارد و خود می گوید که توسل به حضرت زهرا (س) از خود بیخودم می کند، خداوند اثر خاصی در مظلومیت این بانو دو عالم قرار داده که انقلابی ایجاد می کند.

-  خبرگزاری فارس از تبریز- معصومه درخشان: مهدی خادم آذریان آنقدر شناخته شده است که نیاز به معرفی ندارد، طی 62 سالی که از خداوند عمر گرفته است آنقدر با خلوص دل در مکتب اهل بیت مداحی کرده نه تنها در مناطق ترک زبان بلکه در سراسر کشور مداحی های وی، زینت بخش محافل و مجالس حسینی است.

همان طور که مداحی ها و نوحه هایش دلنشین است، می توان در یک مصاحبه و گفت وگوی رسانه ای به  قدرت کلامی و جذابیت صحبت هایش نیز پی برد.

در یک گفت وگوی دو ساعته با حاج مهدی خادم آذریان هم کلام شدم تا از موضوعات مختلف در حوزه فراز و فرود مداحی، زندگی خانوادگی، توسل، علایق، تفریحات، هزینه هایی که برای مداحی می گیرد که ( البته نمی گیرد) خاطراتی او را به گذشته وصل می کند و در نهایت از آرزوهایش برایمان سخن بگوید.

این گفت وگو در دو بخش کاری هیات و مداحی و بخش خانوادگی انجام گرفت.

وی متولد 31 اردیبهشت 1336 است و از هشت سالگی شروع به مداحی کرده و از 11 سالگی نیز به صورت مستقل خود صاحب هیات عزاداری بوده و تاکنون نیز به اداره هیات عزاداری ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون تعارف با مداح اهل بیت (ع)، خادم آذریان

بدون تعارف با مداح اهل بیت (ع)، خادم آذریان