مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 06:372019-10-28بين الملل

مرگ البغدادی پایان داستان نیست


نیویورک تایمز نوشت هرچند ترامپ به کشتن بغدادی می بالد، اما این پایان داستان نیست - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ پایگاه اینترنتی نیویورک تایمز در گزارشی به قلم توماس فریدمن تحت عنوان البغدادی کشته شد، اما تا پایان یافتن مشکلات در خاورمیانه زمان زیادی مانده است نوشت: کشته شدن موسس و سرکرده گروه داعش به دست کماندو های آمریکایی در سوریه، مطمئناً باید خشن ترین گروه را که در عصر معاصر در خاور میانه ظهور پیدا کرده است تضعیف کند.

این برای ترامپ که دستور عملیات را صادر کرد، برای عوامل اطلاعاتی که زمینه را فراهم کردند، برای همه کسانی که در اجرای این عملیات کمک کردند و برای نیرو های ویژه که عملیات را اجرا کردند، خبر خوبی است ولی مرگ البغدادی پایان داستان نیست و ممکن است پیامد های غیر منتظره بسیاری به دنبال داشته باشد.

ترامپ با شور و حرارت از نهاد های اطلاعاتی آمریکا که البغدادی را در سوریه شناسایی و پیدا کردند -جایی که وی مجبور شد برای جلوگیری از به اسارت در آمدن جلیقه انفجاری خود را منفجر کند- تقدیر و ستایش کرد.

ولی آقای ترامپ، این عوامل اطلاعاتی همان کسانی هستند که به شما گفتند روسیه در تلاش برای رقم زدن نتایج انتخابات قبلی ریاست جمهوری به نفع شما و علیه هیلاری کلینتون، در انتخابات دخالت کرد (و هنوز هم دخالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ البغدادی پایان داستان نیست

مرگ البغدادی پایان داستان نیست