مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 06:022019-10-28فرهنگي

مهوش صبرکن: قرار نبود بیشتر از «زلیخا» دیده شوم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، مهوش صبرکن که این شب ها سریال یوسف پیامبر (ع) به کارگردانی مرحوم فرج الله سلحشور را در شبکه آی فیلم روی آنتن دارد، - مهوش صبرکن درباره تجربه حضور در سریال های پرمخاطبی همچون یوسف پیامبر (ع) و پس از باران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، مهوش صبرکن که این شب ها سریال یوسف پیامبر (ع) به کارگردانی مرحوم فرج الله سلحشور را در شبکه آی فیلم روی آنتن دارد، درباره حضور در این پروژه اظهار کرد: سریال ها در زمان مشخصی پخش می شوند و برخی از افراد نمی توانند آن ها را ببینند و آی فیلم به فاصله اندکی پس از پخش سریال ها، مجدداً آن ها را به نمایش می گذارد که اتفاق خوبی است.

وی درباره نقش خود در این سریال توضیح داد: همانطور که می دانید شخصیتی که من در سریال یوسف پیامبر (ع) ایفا کردم، در متون قرآنی وجود ندارد.

این شخصیت توسط نویسنده به داستان اضافه شده است.

اگر قصه را در قرآن بخوانید متوجه می شوید که اصلاً چنین شخصیتی وجود خارجی نداشته، اما نویسنده با پر و بالی که به داستان داده، آن را به وجود آورده است.

یکی از دشواری های این نقش این بود که مرحوم سلحشور نمی خواست از زبان بدن استفاده کنم و به من گفته شد که دست هایت را روی هم بگذار، همچنین کفش های مرا درآوردند تا قدم بلندتر از زلیخا نباش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهوش صبرکن: قرار نبود بیشتر از «زلیخا» دیده شوم

مهوش صبرکن: قرار نبود بیشتر از «زلیخا» دیده شوم