مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 05:552019-10-28اقتصادي

فروسیلیس ملایر؛ نماد عزم متخصصان ایرانی در شکست تحریم ها


شرکت فروسیلیس غرب پارس ملایر، یکی از چندین شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه(میدکو) ‏است که در اردیبهشت سال 1390 با هدف تولید و صادرات، - شرکت فروسیلیس غرب پارس ملایر، یکی از چندین شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه(میدکو) ‏است که در اردیبهشت سال 1390 با هدف تولید و صادرات، اقدام به احداث سومین کارخانه بزرگ تولید فروسیلیسیم با ‏ظرفیت 12 هزار تن در سال کرد.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شرکت در سال 1394 موفق به دریافت گواهی نامه های سیستم مدیریت یکپارچه(OHSAS 18001-ISO 14001 – ISO 9001)5S و IMS شد و به عناوین کارآفرین برتر و شرکت پیشران در اقتصاد دانش بنیان دست یافت.

محصول اصلی این کارخانه فروسیلیسیم است که فروسیلیس مصرفی کارخانه های فولادسازی و ریخته گری را تأمین می کند همچنین محصول جانبی میکروسیلیکا بوده که برای مصرف در کارخانه های تولید بتن، سیمان سبک، مصارف پلیمری، دیرگذارها، تولید انواع سیلیکات، پودرهای شستشو و عایق، مواد کمکی در سیستم محافظت کاتالیتیکی و جذب انواع یون ها در صنایع شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروسیلیسیم، آلیاژی از آهن و سیلیس است که از احیای سنگ کوارتز توسط مواد حاوی کربن در کوره قوس الکتریک تولید و به عنوان محصول اصلی در سه دانه بندی 60-10، 10-3، 3-0 تولید و عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروسیلیس ملایر؛ نماد عزم متخصصان ایرانی در شکست تحریم ها

فروسیلیس ملایر؛ نماد عزم متخصصان ایرانی در شکست تحریم ها