مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 04:052019-10-28دانش

مسابقات ورزشی درون دانشگاهی دانشگاه محقق اردبیلی آغاز شد


معرفت سیاهکوهیان، معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، به تشریح فعالیت های فوق برنامه این دانشگاه پرداخت و گفت: - معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مسابقات ورزشی درون دانشگاهی در رشته های پیاده روی و کوهنوردی این دانشگاه شروع شده است.

معرفت سیاهکوهیان، معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، به تشریح فعالیت های فوق برنامه این دانشگاه پرداخت و گفت: در دانشگاه در کنار برنامه های کلاسی تربیت بدنی که شامل کلاس های درسی رشته های تربیت بدنی و کلاس های عمومی می شود، دوره های آموزشی نیز برگزار می شود.

سیاهکوهیان ادامه داد: سالن های ورزشی دانشگاه از ساعت 18 تا حدود 23 در اختیار دانشجویان است تا از امکانات ورزشی آن بهره مند شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه کلاس های آموزشی متعددی در هر نیم سال ویژه دانشجویان برگزار می شود، گفت: این کلاس ها در دو قسمت برای آقایان و خانم ها برنامه ریزی شده و از طرف دیگر، دانشجویان می توانند سالن ها را از طریق اتوماسیون دانشگاه رزرو کنند.

وی به برنامه های پیاده روی و کوهنوردی دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت: مسابقات درون دانشگاهی شروع شده و همچنین برنامه های پیاده روی نیز در مناطق شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات ورزشی درون دانشگاهی دانشگاه محقق اردبیلی آغاز شد

مسابقات ورزشی درون دانشگاهی دانشگاه محقق اردبیلی آغاز شد