مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آبان 1398 ساعت 07:252019-10-27سياسي

هرگونه تصمیم درباره محور چالوس باید با هماهنگی استان البرز گرفته شود


چالوس باید با هماهنگی البرز گرفته شود چراکه تمامی مسائل امنیتی، ترافیکی، انتظامی، نگهداری و حفاظتی این محور مربوط به البرز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزالله شهبازی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز با قدردانی از همراهی و تعامل مدیران استان، افزود: استان البرز در برگزاری مراسم اربعین حسینی بسیار برجسته عمل کردو  تدابیر ویژه ای برای زائران اربعین اندیشیده شد که یکی از آن ها اعزام 160 اتوبوس به مرز خسروی برای بازگشت زائران بود.

استاندار البرز گفت: تعداد زائران البرزی و خدمات ارائه شده  نسبت به سال گذشته بیش از 2 برابر بود و 56 موکب این استان بسیار درخشیدند.

وی با اشاره به اهمیت تصمیمات شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، افزود: در بارندگی ها باید به سهولت و امنیت تردد در محورها توجه شود و محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-کرج نقطه شاخص خطر در این شرایط محسوب می شوند.

استاندار البرز اضافه کرد: در سال آبی گذشته به واسطه بارش های شدید، خطرات بسیاری البرز را تهدید می کرد که با برنامه ریزی های صورت گرفته توانستیم بحران را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه بزرگنمایی مشکلات و سیاه نمایی شرایط، راه نفوذ دشمنان را باز می کند، گفت: رسانه های استان جهت اخطار، آموزش و آگاهی بخشی به مردم برای کاهش مخاطرات، نقش بسزایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه تصمیم درباره محور چالوس باید با هماهنگی استان البرز گرفته شود

هرگونه تصمیم درباره محور چالوس باید با هماهنگی استان البرز گرفته شود