مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 16:442019-10-26سياسي

رفسنجان میزبان نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی استان کرمان


نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی استان کرمان از 29 آبان تا اول آذر ماه در رفسنجان برپا می شود.

- فرماندار رفسنجان گفت: نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی استان کرمان از 29 آبان تا اول آذر ماه در رفسنجان برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فصیحی هرندی عصر امروز چهارم آبان ماه در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان روستایی استان در رفسنجان اظهار کرد: اهمیت انعکاس توانمندی های بانوان که در گوشه گوشه این کشور وجود دارد و اینجا ما به عنوان توانمندی های زنان روستایی از آن نام می بریم سبب شد این نمایشگاه برگزار شود.

وی افزود: این ایده توسط امور بانوان فرمانداری مطرح و مباحث اولیه آن مطرح شد و در ابتدا مباحث کشوری بودن نمایشگاه مطرح شد که با توجه به شرایط و امکانات در شهرستان به لحاظ پذیرایی و اسکان سعی شد به صورت استانی برگزار شود ضمن اینکه برگزاری نمایشگاه بصورت استانی نیز کار کوچکی نیست چرا که استان کرمان از پهناورترین استان های کشور است و تنوع قومی و فرهنگی در استان وجود دارد.

وی بیان کرد: ایلات و عشایر و قبایل و روستاهای متفاوت و تنوع محصولاتی که در روستاهای استان وجود دارد چه در زمینه کشاورزی چه دامپروری و چه صنایع دستی سبب شده این نمایشگاه از اهمیت خاصی برخوردار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفسنجان میزبان نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی استان کرمان

رفسنجان میزبان نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی استان کرمان