مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 16:152019-10-26سياسي

آش نذری 28 صفر برند استان فارس در جهان است


آش نذری 28 صفر بعنوان بزرگترین نذری در جهان اسلام تبدیل به بلندی برای استان فارس شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت الله رحیمی شامگاه شنبه در بازدید از محل پخت آش نذری 86 تنی 28 صفر در شیراز در میان خبرنگاران بیان کرد: در استان فارس شاهد برگزاری مراسم های مختلف مذهبی هستیم که این مراسم ها سابقه طولانی در شهر شیراز و استان فارس دارد.

وی افزود: بیش از 20 سال است که اش نذری 28 صفر در استان فارس به عنوان بزرگترین اش نذری در جهان اسلام در حال فعالیت مستمر است عالیترین مقام استان فارس عنوان کرد: از جمله نکات جالب این مراسم حضور اقشار مختلف در کنار یکدیگر در کنار حضور افراد جوان و مسن در کنار یکدیگر است که این موضوع نشان دهنده انتقال فرهنگ خدمت به اهل بیت به نسل های آینده است.

او یادآور شد: بعد از گذشت 20 سال اکنون اش نذری شیراز به عنوان یک برند در جهان معروف شده است و نام شیراز و استان فارس در عرصه های بین الملل زبان زد همه عاشقان اهل بیت است.

رحیمی عنوان کرد:با توجه به سابقه طولانی استان فارس در زمینه های فرهنگی برگزاری چنین اقداماتی نشان از جایگاه فرهنگی وسیع استان فارس است.

او افزود:حضور جوانان و برگزاری چنین مراسماتی در استان فارس بیانگر سرمایه گذاری اجتماعی – معنوی است البته این مراسم ها مروج شئائر اسلامی و عاملی برای اتحاد و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آش نذری 28 صفر برند استان فارس در جهان است

آش نذری 28 صفر برند استان فارس در جهان است