مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 13:492019-10-26اقتصادي

تولید جت جنگنده یاسین ، موجب صرفه جویی میلیون ها دلار شده است


مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: تمامی مراحل طراحی، ساخت ، پرواز ، رنگ آمیزی و مباحث مطرح شده و مرتبط با چرخهای جت پیشرفته آموزشی کوثر، - مطابق استانداردهای روز دنیا انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع ، امیر سرتیپ عبدالکریم بنی طرفی مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع صبح امروز در گفت وگو با برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر درباره ساخت جت آموزشی یاسین، اظهار داشت: ساخت هواپیماهای مختلف برابر نقشه راهی است که در صنعت دفاعی کشور مصوب شده و اینگونه نیست که یک سلیقه یا کار خلق الساعه ای انجام شده باشد و این کار با قدرت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در زمینه تولید انواع هواپیماهای ملخی آموزشی کاملا خودکفا هستیم و طی سالهای گذشته این نوع هواپیما ها ساخته شده است و برای دستیابی به اهداف بلند صنعت هوایی با برنامه ریزی متناسب حرکت می کنیم.

سرتیپ بنی طرفی درباره تعداد هواپیماهای مورد نیاز از سری جت آموزشی یاسین برای نیروی هوایی کشور گفت : نیروی هوایی در حال بررسی دقیق نیازمندی خود درباره جت یاسین است، اما معمولا 3 یا 4 اسکادران مورد نیاز است که هر اسکادران هم 16 فروند خواهد بود.

وی عنوان کرد: این هواپیما در حال حاضر فقط کارکرد آموزشی دارد، اما در آینده با تکمیل آن می تواند به عنوان یک هواپیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید جت جنگنده یاسین ، موجب صرفه جویی میلیون ها دلار شده است

تولید جت جنگنده یاسین ، موجب صرفه جویی میلیون ها دلار شده است