مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 13:392019-10-26سياسي

تعامل با رسانه های استان قزوین در اولویت سپاه قزوین است


جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: تعامل دو سویه با خبرنگاران و استفاده از ظرفیت فعالان رسانه برای انتقال ارزشها، بصیرت افزایی و روشنگری در اولویت سپاه قزوین است.

- قزوین- جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: تعامل دو سویه با خبرنگاران و استفاده از ظرفیت فعالان رسانه برای انتقال ارزشها، بصیرت افزایی و روشنگری در اولویت سپاه قزوین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عباس برزگر در سومین نشست هم اندیشی با خبرنگاران استان که روز شنبه در حسینیه سپاه صاحب الامر قزوین برگزار شد اظهارداشت: به مناسبت فرارسیدن 13 آبان، مراسم روز استکبار ستیزی با حضور گسترده دانش آموزان امسال هم برگزار خواهد شد تا روحیه مقاومت در میان آینده سازان کشور تقویت شود.

وی بیان کرد: تعامل رسانه ها برای ما بسیار مهم است و از همکاری همه فعالان و اصحاب رسانه اعم از مکتوب، مجازی و خبرگزاری ها در اجرا و اطلاع رسانی برنامه های سپاه استان رضایت داریم و امیدواریم این تعامل همچنان ادامه یابد.

سرهنگ برزگر یادآورشد: از رسانه ها انتظار داریم با توجه به توطئه دشمنان هر چقدر توان دارند برای انقلاب به میدان بیاورند و اگر ایمن عزم جدی باشد قادریم چون گذشته بسیاری از نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل با رسانه های استان قزوین در اولویت سپاه قزوین است

تعامل با رسانه های استان قزوین در اولویت سپاه قزوین است