مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 12:382019-10-26اجتماعي

پذیرایی از 36 هزار زائر غیرایرانی در مسجد مقدس جمکران


معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: موکب مع امام منصور در این مکان مقدس از 18 مهرماه تا کنون بالغ بر 36 هزار زائر غیرایرانی را میزبانی و پذیرایی کرده است.

- ابراهیم صدوقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تاکید تولیت مسجد مقدس جمکران در خصوص تکریم زائران غیرایرانی به ویژه شیعیان عزیز و مظلوم پاکستانی، اظهار کرد: میزبانی و پذیرایی از زائران غیرایرانی امام حسین(ع) که در مسیر بازگشت از کربلای معلی مهمان شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران هستند از وظایف خادمان این مکان مقدس است.

وی ادامه داد: موکب مع امام منصور مسجد مقدس جمکران مستقر در شبستان بزرگ امام حسن عسکری(علیه السلام) از 18 مهرماه فعالیت خود را آغاز و تا 22 مهرماه بالغ بر 16 هزار زائر غیرایرانی را در مسیر رفت و از تاریخ 28 مهرماه تا امروز بالغ بر20 هزار نفر را در مسیر بازگشت در سه وعده صبحانه، ناهار و شام و همچنین خواب شبانه میزبانی کرده است.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه این خدمات دهی تا 10 آبان ماه به صورت منسجم و شبانه روزی ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: با توجه به حضور زائران غیرایرانی که به صورت فردی و کاروانی در طول سال به این مکان مقدس مشرف می شوند این خدمات دهی در طول سال نیز برقرار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرایی از 36 هزار زائر غیرایرانی در مسجد مقدس جمکران

پذیرایی از 36 هزار زائر غیرایرانی در مسجد مقدس جمکران