مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 12:312019-10-26اقتصادي

لزوم حمایت های حقوقی از کنشگران علم و فناوری


معاون حقوق مالکیت فکری وزیر دادگستری در حاشیه بازدید از شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان گفت: پارک علم و فناوری خراسان اولین قدم ورود به بازارهای بین المللی را برداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حکمت نیا معاون حقوق مالکیت فکری وزارت دادگستری ضمن بازدید تعدادی از شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان؛ پارک خراسان را پارکی پرجنب و جوش خواند و ضمن ابراز خرسندی از نوع نگاه مسئولین آن به فناوری گفت: اینکه شرکت ها به این جمع بندی رسیده اند که باید در حوزه های بین المللی حضور پیدا کنند، اولین قدم مهمی است که در مشهد برداشته شده است.

وی یکی از دغدغه های مهم شرکت های دانش بنیان در دنیای کنونی را چگونگی ورود به بازارهای بین المللی دانست و افزود: ورود به بازارهای بین المللی دارای ابزارهای مهمی است؛ از جمله ابزارهای اقتصادی که چگونگی رقابت را در بر می گیرد.

ابزار دیگر علم و تکنولوژی است و چگونگی مدیریت مرزهای دانش.

معاون وزیر دادگستری همچنین حمایت های حقوقی از کنشگران علم و فناوری را سومین ابزار مهم در این خصوص دانست که شرکت ها، چگونه با کاهش هزینه و افزایش منفعت وارد بازارهای جهانی شوند.

حکمت نیا با تاکید بر موضوع مدیریت اختراعات، آن را به این معنا دانست که شرکت های دانش بنیان اقدامات ثبتی و اختراعی خود را در داخل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت های حقوقی از کنشگران علم و فناوری

لزوم حمایت های حقوقی از کنشگران علم و فناوری