مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 12:002019-10-26دانش

سی و هشتمین رویداد کارنو با همکاری انجمن نانو فناوری در دانشگاه گیلان برپا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی و هشتمین رویداد کارنو توسط مدیریت کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه گیلان با همکاری انجمن نانو فناوری ایران شعبه گیلان و انجمن علمی دانشجویی نانو فناوری دانشگاه با همراهی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و .

- سی و هشتمین رویداد کارنو از سوی مدیریت کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه گیلان با همکاری انجمن نانو فناوری ایران شعبه گیلان و انجمن علمی دانشجویی نانو فناوری دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی و هشتمین رویداد کارنو توسط مدیریت کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه گیلان با همکاری انجمن نانو فناوری ایران شعبه گیلان و انجمن علمی دانشجویی نانو فناوری دانشگاه با همراهی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و مرکز تربیت مربی کشور و با رویکرد توانمندسازی سرمایه های انسانی ویژه متخصصان فناوری نانو و تغییر نگرش نسبت به فضای کسب و کار آبان ماه 1398 در دانشگاه گیلان برگزار شد.

در افتتاحیه این رویداد ضمن تشریح اهداف و معرفی روال رویداد، شرکت کنندگان در کارگاه معرفی بوم کسب و کار حضور یافتند و سپس در قالب گروه هایی تشکیل جلسه داده و به صورت کار تیمی به مسابقه پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و هشتمین رویداد کارنو با همکاری انجمن نانو فناوری در دانشگاه گیلان برپا شد

سی و هشتمین رویداد کارنو با همکاری انجمن نانو فناوری در دانشگاه گیلان برپا شد