مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 11:442019-10-26سياسي

پیکر پدر بزرگوار شهیدان حسینی در شهر بهرمان تشییع شد


مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم حاج «حبیب الله حسینی» پدر سه شهید والامقام حسن،علی و مهدی حسینی پیش از ظهر امروز 4 آبان ماه در شهر بهرمان نوق برگزار شد.

- مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم حاج حبیب الله حسینی پدر سه شهید والامقام حسن،علی و مهدی حسینی پیش از ظهر امروز 4 آبان ماه در شهر بهرمان نوق برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب الله حسینی پدر بزرگوار سه شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس صبح دیروز جان به جان آفرین تسلیم کرد و به سه فرزند شهیدش پیوست.

پیکر این پدر بزرگوار شهدا امروز صبح با حضور مسئولین شهرستانی و مردم شهید پرور و انقلابی منطقه نوق رفسنجان از منزل وی در بهرمان نوق به سمت مسجد جامع بهرمان تشییع و در گلزار شهدای شهر بهرمان خاکسپاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی درگذشت مرحوم حاج حبیب الله حسینی پدر شهیدان حسن، علی و مهدی حسینی مجید فصیحی هرندی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: با کمال تاسف و تاثر باخبر شدیم پاکمرد مومن و متقی، مرحوم حاج حبیب الله حسینی که سه دسته گل رشید و فداکار خود را در راه حفظ دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و دفاع از کیان وطن، تقدیم امام و انقلاب نمود دعوت حق را لبیک گفته و به دیدار فرزندان شهیدش شتافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر پدر بزرگوار شهیدان حسینی در شهر بهرمان تشییع شد

پیکر پدر بزرگوار شهیدان حسینی در شهر بهرمان تشییع شد