مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 11:312019-10-26اقتصادي

نام نویسی شرکت در نمایشگاه تخصصی اسباب بازی


دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی: علاقه مندان به شرکت در نمایشگاه تخصصی دست آورد های صنعت اسباب بازی ایرانی برای ثبت نام اینترنی اقدام کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، تولیدکنندگان ایرانی می توانند برای شرکت در نمایشگاه تخصصی از 4 تا 25 آبان با مراجعه به نشانی https://irantoyfestival.

ir برگه پیش ثبت نام شرکت در این رویداد را تکمیل کنند.

پس از پیش ثبت نام و تایید کمیته نمایشگاه تخصصی، متقاضیان شرکت در این بخش از اول تا دهم آذر باید به ثبت نام نهایی اقدام کنند تا میزان فضای فیزیکی لازم برای هر تولیدکننده در نمایشگاه مشخص شود.

تولیدکنندگانی که دستکم یک مجوز تولید یا گواهی ثبت محصول از شورای نظارت بر اسباب بازی دریافت کرده و یا در انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی عضویت داشته باشند، به آنان تخفیف داده می شود.

براساس اعلام دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی تمام اطلاعات مورد نیاز برای انجام دادن مراحل پیش ثبت نام و ثبت نام نهایی در تارنمای دبیرخانه جشنواره ملی اسباب بازی قرار گرفته و درصورت نیاز به آگاهی بیشتر و پاسخگویی به هرگونه ابهام درباره نمایشگاه تخصصی و بازار جشنواره شماره تلفن 09123890410 اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی شرکت در نمایشگاه تخصصی اسباب بازی

نام نویسی شرکت در نمایشگاه تخصصی اسباب بازی