مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 11:232019-10-26ورزشي

می خواهم مدتی استراحت کنم


«محسن محمدسیفی»، قهرمان بلامنازع ووشو جهان گفت: می خواهم در برهه کنونی مدتی استراحت کنم.

- عکس از: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان محسن محمدسیفی ، قهرمان بلامنازع ووشو جهان گفت: می خواهم در برهه کنونی مدتی استراحت کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدال آور رقابت های جهانی ووشو که پنجمین مدال جهانی خود را از آوردگاه شانگ های به دست آورد، ظهر امروز در محل مجموعه ورزشی انقلاب زنجان مورد استقبال جمعی از مسئولان استان و اهالی ورزش زنجان قرار گرفت.

محسن محمدسیفی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در رقابت های جهانی شانگ های، ورزشکاران مطرحی حضور داشتند و همین موضوع رقابت را برای کسب سکو در اوزان مختلف سخت کرده بود، افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به استراحت دارم و با توجه به تمرینات سخت و فشرده ای که در چند سال اخیر متحمل شده ام، می خواهم کمی از فضای تمرین دور باشم.

وی با اشاره به اینکه مهم ترین رقابتی که پیش رو دارم، مربوط به مسابقات جام جهانی ووشو است که قرار است سال آینده به میزبانی ملبورن استرالیا برگزار شود، ادامه داد: همه حریفانی که در رقابت های جهانی شانگ های با آن ها مبارزه کردم، عنوان دار بودند و می توان گفت که وزن 70 کیلوگرم یکی از اوزانی بود که ورزشکاران مطرحی در آن حضور داشتند و رقابت سختی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهم مدتی استراحت کنم

می خواهم مدتی استراحت کنم