مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 11:232019-10-26سياسي

10 کتابخانه جدید در استان اصفهان تا پایان سال تاسیس می شود


سرپرست اداره کل کتابخانه های اصفهان گفت: استان اصفهان با 304 کتابخانه عمومی رکورددار کشور است و پیش بینی می شود تا پایان امسال ده کتابخانه دیگر به این مجموعه اضافه شود.

- امیر هلاکویی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های هفته کتاب اظهار داشت: هفته کتاب از 24 آبان ماه به مدت یک هفته برگزار می شود که مراسم هفته کتاب طبق روال سال گذشته همزمان با سالگرد شهید محسن حججی در 29 آبانماه برگزار خواهد شد.

وی با پیش بینی بالغ بر هزار برنامه فرهنگی در هفته کتاب ادامه داد: تجدید پیمان با شهدا، نشست هایی با امام جمعه اصفهان و استاندار در دستور کار قرار دارد.

برگزاری نشست های فرهنگی متعدد، مسابقات کتابخوانی و کارگروه های نقد و بررسی کتاب و برنامه هایی نظیر مثنوی خوانی و حافظ خوانی شماری از برنامه های هفته کتاب امسال است.

تبدیل کتابخانه های عمومی به باشگاه های فرهنگی سرپرست اداره کل کتابخانه های اصفهان با اشاره به اینکه کتابخانه های عمومی در استان اصفهان به باشگاه های فرهنگی تبدیل شده اند تصریح کرد: در سال گذشته استان اصفهان با برگزاری بیش از 15 هزار برنامه فرهنگی در سطح کتابخانه های عمومی رتبه اول را به خود اختصاص داد.

برگزاری دو جشنواره و دو برنامه همدلی به سیل زده ها وی در ادامه به برنامه ها و جشنواره های اداره کل کتابخانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 کتابخانه جدید در استان اصفهان تا پایان سال تاسیس می شود

10 کتابخانه جدید در استان اصفهان تا پایان سال تاسیس می شود