مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 10:182019-10-26اقتصادي

ثبت نام اینترنتی شرکت در نمایشگاه تخصصی اسباب بازی آغاز شد


دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی از علاقه مندان به شرکت در نمایشگاه تخصصی دست آوردهای صنعت اسباب بازی ایرانی دعوت کرد برای ثبت نام اینترنی اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرم پیش ثبت نام شرکت در این رویداد را تکمیل کنند.

بر اساس این فراخوان پس از پیش ثبت نام و تایید از سوی کمیته نمایشگاه تخصصی، متقاضیان شرکت در این بخش از اول تا دهم آذر باید نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند تا میزان فضای فیزیکی لازم برای هر تولیدکننده در نمایشگاه مشخص شود.

در عین حال تولیدکنندگانی که دست کم یک مجوز تولید یا گواهی ثبت محصول از شورای نظارت بر اسباب بازی دریافت کرده و یا در انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی عضویت داشته باشند، از تخفیف برخوردار خواهند شد.

براساس اعلام دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی تمامی اطلاعات مورد نیاز برای انجام مراحل پیش ثبت نام و ثبت نام نهایی در تارنمای دبیرجانه جشنواره ملی اسباب بازی قرار گرفته و در صورت نیاز به آگاهی بیشتر و پاسخ گویی به هرگونه ابهام درباره نمایشگاه تخصصی و بازار جشنواره شماره تلفن 09123890410 اختصاص یافته است.

نمایشگاه تخصصی اسباب بازی بدون فروش محصولات برگزار می شود و شرکت کنندگان می توانند در این بخش تنها تولیدات و مجموعه های خود را معرفی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام اینترنتی شرکت در نمایشگاه تخصصی اسباب بازی آغاز شد

ثبت نام اینترنتی شرکت در نمایشگاه تخصصی اسباب بازی آغاز شد