مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 09:292019-10-26اقتصادي

افزایش 128 درصدی بارندگی در همدان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان از افزایش 128 درصدی بارندگی در همدان خبر داد و گفت: براساس آمار بارندگی در 28 ایستگاه مبنای استان، از ابتدای مهر تا کنون 46 میلی متر بارندگی در استان همدان به ثبت رسیده است.

- منصور ستوده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال گذشته 20 میلی متر بارش در استان ثبت شده بود، اظهار کرد: از ابتدای مهر تا کنون 46 میلیمتر بارندگی در استان همدان رخ داده که نسبت به سال گذشته افزایش 128 درصدی دارد.

وی با اشاره به اینکه در بلندمدت 15.

5 میلی متر بارش در استان ثبت شده است و میزان بارش ها در سال آبی جاری نسبت به آمار بلندمدت افزایش 198 درصدی دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بارندگی های پاییزی امسال تا کنون خوب بوده و افزایش چشمگیری داشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان با تأکید بر اینکه سد نعمت آباد 91 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، یادآور شد: امسال سال پایانی سد نعمت آباد است و در خرداد یا تیرماه سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سد نعمت آباد امسال 26 میلیارد تومان اعتبار مصوب دارد، افزود: تا کنون 38 میلیارد و 200 میلیون تومان در این پروژه هزینه شده است و کل پروژه 63 میلیارد تومان اعتبار دارد.

ستوده با بیان اینکه سد نعمت آباد 4 میلیون مترمکعب آب را در خود ذخیره می کند، گفت: هدف از احداث سد نعمت آباد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 128 درصدی بارندگی در همدان

افزایش 128 درصدی بارندگی در همدان