مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 08:472019-10-26اقتصادي

قیمت نان در فارس افزایش یافت/ استان کمترین تغییر را دارد


شیراز_رییس اتحادیه نانوایان شیراز گفت: پس از یک ماه و سه روز از ابلاغیه افزایش قیمت نان در کشور قیمت نان در شیراز و استان فارس تغییر کرد البته کمترین میزان تغییر در کشور متعلق به فارس است.

- علیرضا سخنوران شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بیش از یک ماه از ابلاغیه افزایش قیمت نان در کشور می گذرد و استان فارس یکی از آخرین استان های کشور است که نسبت به تغییر قیمت نان اقدام کرده است.

وی افزود: بیشتر نقاط کشور از ابتدای مهر ماه قیمت فروش نان در آنها تغییر کرده و این تغییر پس از افزایش قیمت در فروش آرد در کشور اعمال شده است.

او با بیان اینکه اطلاع رسانی پیش تر در خصوص افزایش قیمت صورت گرفته، تاکید کرد: تمامی مصوبات استانی در زمینه افزایش یا کاهش قیمت نان توسط کارگروه آرد و نان استانداری فارس صورت میگیرد و اتحادیه ها تنها مجری مصوبات هستند.

رییس اتحادیه نانوایان شیراز اظهار کرد: پس از قیمت گذاری جدید عرضه کنندگان نان در سطح استان.

با توجه به قیمت جدید نارضایتی های خود را بیان کرده اما با توجه به قدرت خرید عامه مردم امکان افزایش این قیمت فعلا وجود ندارد.

او افزود: بر اساس نظر کارشناسان قیمت تمام شده هر قرص نان سنگک در استان فارس باید 1595 تومان باشد که بر اساس مصوبه کارگروه آرد و نان قیمت عرضه نان در استان 1450 تومان است که قیمت گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت نان در فارس افزایش یافت/ استان کمترین تغییر را دارد

قیمت نان در فارس افزایش یافت/ استان کمترین تغییر را دارد