مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 08:432019-10-26سياسي

ثبت ترجیع بند معروف محتشم کاشانی در فهرست میراث ملی کشور


مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان از ثبت ترجیع بند «باز این چه شورش است که در خلق عالم است» از محتشم کاشانی شاعر معروف مرثیه سرای ایرانی در هرست میراث ملی کشور خبر داد.

- اصفهان-مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان از ثبت ترجیع بند معروف باز این چه شورش است از محتشم کاشانی شاعر مرثیه سرای ایرانی خبر داد.

فریدون الله یاری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ضرورت ترویج گردشگری ادبی به عنوان ظرفیت کمتر پرداخته شده در حوزه گردشگری کشور اظهار داشت: در مفهوم گردشگری باید تمام جاذبه های گردشگری به مخاطب معرفی شود اما با استفاده از گردشگری ادبی به دنبال معرفی و شناخت بیشتر گردشگران از شخصیت های ادبی در استان اصفهان هستیم.

وی افزود: استان اصفهان با چهره های ادبی بسیار، جایگاه مهمی در کشور و جهان دارد؛ با برنامه ریزی های انجام شده به دنبال معرفی این گنجینه های ادبی جهان اسلام به گردشگران داخلی و خارجی هستیم.

کمیته گردشگری ادبی شامل میراث فرهنگی، اداره ارشاد و دانشکده ادبیات دانشگاه اصفهان است مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با اعلام اینکه ایده گردشگری ادبی در انجمن مشاهیر و مفاخر استان اصفهان مطرح شده است، ادامه داد: کمیته ای متشکل از اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان به همراه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت ترجیع بند معروف محتشم کاشانی در فهرست میراث ملی کشور

ثبت ترجیع بند معروف محتشم کاشانی در فهرست میراث ملی کشور