مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 07:172019-10-26سياسي

حضور 30 هزار زائر غیرایرانی دهه آخر صفر در حرم رضوی


پیش بینی می شود 30 هزار زائر غیرایرانی در ایام پایانی ماه صفر در بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) حضور یابند.

- ، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: این زائران از کشورهای عرب زبان، اردو زبان، فارسی زبان، انگلیسی زبان و آذری زبان هستند که اغلب پس از شرکت در مراسم اربعین، برای شرکت در مراسم سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) در مشهد حضور پیدا می کنند.

حسین غلامپور افزود: در ایام پایانی ماه صفر، شاهد حضور مسلمانان اهل سنت نیز در بارگاه منور رضوی هستیم که این زائران بیشتر از کشورهای هندوستان، پاکستان و عراق هستند.

وی اظهار داشت: در این ایام هر گروه از زائران غیرایرانی در یکی از رواق های حرم مطهر رضوی حضور می یابند و به برگزاری مراسم عزاداری به زبان بومی و مطابق با آداب و رسوم خود می پردازند.

غلامپور افزود: در این ایام اجتماع آذری زبان ها، اردو زبان ها و فارسی زبان های افغانستانی را در حرم مطهر رضوی شاهد خواهیم بود و همچنین شب های شعر ویژه زائران هندوستان و پاکستان، ویژه برنامه های کودک و نوجوان ویژه افغانستانی ها و اردوزبان ها نیز در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

وی سلسله مسابقات العهد و الولا ، نشست های تخصصی سفیران رضوان ، ویژه برنامه بانوان رضوی برای زنان اردو زبان و آذری زبان و افغانستانی ها را از دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 30 هزار زائر غیرایرانی دهه آخر صفر در حرم رضوی

حضور 30 هزار زائر غیرایرانی دهه آخر صفر در حرم رضوی