مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 06:592019-10-26سياسي

تعطیلی موزه های استان کرمان در روز رحلت پیامبر اسلام (ص)


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از تعطیلی موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی این استان در روز پنجم آبان ماه سالجاری (28صفر) مصادف با رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از تعطیلی موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی این استان در روز پنجم آبان ماه سالجاری (28صفر) مصادف با رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون فعالی با بیان اینکه در سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، همه موزه ها و اماکن تاریخی- فرهنگی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان تعطیل است، اظهار کرد: علاقمندان و گردشگران می توانند در روز هفتم آبان ماه سالجاری (30 صفر) از اماکن تاریخی و موزه های استان کرمان بازدید کنند.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس بخشنامه وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی تمام موزه های تحت نظارت این وزارتخانه 6 روز از سال تعطیل می باشند، اظهار کرد: بر اساس این بخشنامه کلیه موزه ها، باغ موزه ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی در روزهای 14 خرداد به مناسبت رحلت امام خمینی (ره)، بیست و یکم ماه رمضان به مناسبت شهادت حضرت امام علی (ع)، بیست و پنجم شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی موزه های استان کرمان در روز رحلت پیامبر اسلام (ص)

تعطیلی موزه های استان کرمان در روز رحلت پیامبر اسلام (ص)