مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 06:372019-10-26بين الملل

مشق آب و بابا به لطف امنیت از جنس انقلاب


ورزشکاران ایرانی، به تبعیت از امام شان، مظلومیت مردم فلسطین را با گوشت و پوست خود حس می کنند و در میادین زیادی با وجود اینکه می توانستند با شکست حریف اسراییلی خود به مدال طلا دست پیدا کنند در مقابل حریف حاضر نشده و این کشور را به رسمیت نشناختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس شهرستان قائم شهر، سال ها است که مردمان فلسطین و لبنان با رژیم غاصب صهیونیست مبارزه می کند به امید روزی که آزادی را با همه وجود در خاک خود حس کنند.

*تشییع پیکر کودکان مردان و زنانی که سنگ، تنها سلاح آنان است و با مشت های گره کرده و سنگ های ریز و درشت، ظلم و ستم را نشانه می گیرند و سرَ نفاق را می شکافند.

رژیم غاصب و ستم گری که حتی به کودکان هم رحم نمی کنند و روزی نیست که در فلسطین و سرزمین زیتون پیکر پاک کودکی بر روی دستان مردم تشییع نشود.

*رژیم بی هویت صهیونیست چه مادران و پدرانی که فرزند خویش را با دستان خود کَفَن پوشاندند و چه کودکانی که شهادت پدر و مادر را با چشم خود دیدند.

کودکان فلسطینی روزگار بسیار سختی را می گذرانند و از روزی که رژیم بی هویت صهیونیستی سرزمین آنان را به اشغال خود درآورده است فقر، گرسنگی، محروم ماندن از تحصیل و زندان و شکنجه برای شان اتفاق روزمره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشق آب و بابا به لطف امنیت از جنس انقلاب

مشق آب و بابا به لطف امنیت از جنس انقلاب