مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 06:182019-10-26بين الملل

رییس پنتاگون: نیروهای مکانیزه ارتش آمریکا از میادین نفتی سوریه حفاظت خواهند کرد


وزیر دفاع آمریکا تایید کرد، واشنگتن تعدادی نیروی کمکی مکانیزه به شرق سوریه اعزام خواهد کرد تا از میادین نفتی تحت کنترل کردهای سوریه در برابر حملات احتمالی نیروهای داعش حفاظت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا در نشست وزرای دفاع ناتو در بروکسل گفت: آمریکا به حضور کمرنگ خود در سوریه ادامه خواهد داد تا مانع دسترسی نیروهای داعش به میادین نفتی شود و این اقدام همزمان با آن صورت می گیرد که ما در حال تغییر مکان برای فاز آتی کمپین مبارزه با داعش هستیم.

رییس پنتاگون افزود: ارتش آمریکا در حال بررسی چگونگی تغییر مکان نیروها و استقرار آنها در این منطقه به منظور تضمین امنیت میادین نفتی است که در حال حاضر تحت کنترل نیروهای کرد سوریه می باشد و تلاش می کند تا موضعمان در دیرالزور را تقویت کند.

وی افزود: این نیروهای کمکی شامل نیروهای مکانیزه نیز می باشد.

اسپر به جزییات تعداد نیروهایی که قرار است اعزام شوند اشاره ای نکرد اما یک نیروی مکانیزه احتمالا شامل تانک ، دیگر خودروهای جنگی و چند صد پرسنل نظامی می باشد.

حضور آمریکا در سوریه تا این لحظه شامل چنین تجهیزاتی نبوده است.

این تصمیم همچنین بدان معنا است که دولت واشنگتن از تصمیم اخیر دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا برای خروج تمامی هزار نیروی آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پنتاگون: نیروهای مکانیزه ارتش آمریکا از میادین نفتی سوریه حفاظت خواهند کرد

رییس پنتاگون: نیروهای مکانیزه ارتش آمریکا از میادین نفتی سوریه حفاظت خواهند کرد