مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 05:572019-10-26پزشكي

غذا هایی که بیشتر از سیگار قربانی می گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تحققیقات انجام شده در موسسه تحقیقاتی IHME نشان می دهد تعداد افرادی که بر اثر یک رژیم غذای ناسالم و نامتعادل جان خود را از دست می دهند (حدود 11 میلیون نفر) در ممقایسه با افرادی که سیگار باعث مرگ و میر آنهاست (حدود 8 میلیون نفر)، - محققان موسسه ارزیابی و سنجش سلامت ساتل (IHME) در یک مطالعه جهانی به نتایج جدیدی درباره مرگ و میر ناشی از رژیم های غذایی نامتعادل دست یافته اند که در ادامه با هم می خوانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تحققیقات انجام شده در موسسه تحقیقاتی IHME نشان می دهد تعداد افرادی که بر اثر یک رژیم غذای ناسالم و نامتعادل جان خود را از دست می دهند (حدود 11 میلیون نفر) در ممقایسه با افرادی که سیگار باعث مرگ و میر آنهاست (حدود 8 میلیون نفر)، به طور قابل توجهی بیشتر است.

به عقیده امحققان این مطالعه یک رژیم غذایی ناسالم، برنامه غذایی تنها در غذا های فست فود خلاصه نمی شود و بلکه یک رژیم غذایی فاقد سبزیجات، میوه ها و انواع آجیل نیز می تواند به همان اندازه خطرآفرین باشد.

این محققان توضیح می دهند که حملات قلبی و مشکلات قلبی نظیر آنوریسم (رگ‏برآمدگی) به طور مستقیم با تغذیه ناسالم و نامتعادل در ارتباط است و یک رژیم غذایی نا سالم همچنین باعث بروز بیماری های دیگر از جمله سرطان و دیابت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غذا هایی که بیشتر از سیگار قربانی می گیرند

غذا هایی که بیشتر از سیگار قربانی می گیرند